Wednesday, September 25, 2013

Ekor Ikan Merah 3 Rasa

Menu dinner semalam...mudah disediakan, simple, sedap...dan yang penting jimat masa kehkeh~~

Err...sorry gambar x cantik T_T

First goreng ikan...dah masak, ketepikan dulu.
Pastu buat kuahnya pulak. Boh kuah 3 rasa + air + tomato + nenas + lain-lain (ikut suka)...gaul mesra sampai mendidih. Masuk ikan yang dah digoreng tadi. Agak-agak kuah dah sedang-sedang pekatnya, tutup api. Haa...pastu pe lagi, jemput la sang bedal menjamu selera hihihi

Rahsia saya...anda boleh juga...haha

Roomate: Sedapnye masak..macam kat kedai...
Aku: Perli ke apa ni...??? huhuu (dalam hati)

Sunday, September 22, 2013

Untuk Dijual - SmartSift Litter Box [SOLD OUT~~~~]

Halo haloo~~~

Ini hari saya mau jual used SmartSift Litter Box....alaaa tempat "uk uk" encik kucing tuu. Nak jual sebab sekarang ni dah tak bela kucing...huhu. Litter box tu still in good condition. Pakai pun sekejap je. Dah lama duk dalam bilik stor...dah berabuk dah pun huhu. So kepada sesiapa yang nk, bole sms saya kat 019-7616207. Harga RM130 je ^_^

Ni la SmartSift tu..

Ade retak sket kat penutup plastik kat atas tu..